Sabtu, 27 Agustus 2016

DJ BREEZY ft. SARKODIE, D BLACK, SHATTA WALE, MUGEEZ & EL - Supa Scary lyrics


Produced by DJ BREEZY

INTRO
 6 millions ways to die choose one
 Its D-d-dj Breezy

VERSE 1 (SHATTA WALE)
 Breezy mm like Junior Gong lit ah spliff
 Mi run the funny man and now ina wi vicinity
 Smoke dem with the sharp and dem cyan even see wi evenin
 Dem bad dem check pon wi but dem see sey wi still livin
 Shatta Movement provin this
 So we tell dem wi sealin this
 From Ghana to London yo wi tell dem wi ah killin this
 The gyal dem all abide and you nuh sey we jux a rockin this
 Anywhere wi go wi tell dem sey wi never stopin this

CHORUS (SHATTA WALE)
 So mi sey
 Supa scary, supa supa scary 4x

VERSE 2 (EL)
 Now which suicidal bomboclat want com test me and my bwoy dem now
 Boys and gyals all ah dem love my style
 I bring dem joy dem shout tall and proud
 Enemies point dem out
 More fire burn dem down
 Burt it out this is the warnin sound
 Kno say we run this town
 Done this crown
 callin out all dem clowns
 This is my stopin ground
 Master you for back up
 Make way for the number one rapper
 EL with another bad banger
 Black Star wi dey conqure for Ghana
 Charlie na na me bi the one bar man
 Me y3 chairman el gaga mallam yahman
 Breezy you this beat sef
 wey  you make i dey touch
 Charlie my diamonds get more karates than a chaolin temple
 Everywhere i go i get more dollars you are not my level
 So ridee we dey come switch hater again the next chapter
 Sake of ridee everybody be the best rapper

CHORUS (SHATTA WALE)
 So mi sey
 Supa scary, supa supa scary 4x

VERSE 3 (MUGEEZ)
 Mi put ah red bim pon the bwoy head that ah no indie man
 The thing wey ah commot ah beat, bingi drum
 Dem ask if dem fi nuh wi run this bombo like the trunk
 Watch dem want fi violate you like ah this empty gun
 And your life is done
 Bwoy you gone
 Mi catch the crown
 Mi crush the crown
 Mi fire wey touch the town
 From dem mi ah the ratatata dem nuh di sound
 Yes im killin it, mi share you pon di dround
 The vibes and grace zelen dey make the bomboclat dey frown
 Do wey you wan do
 Still i plug di thing in the window
 Kill dem rat with this commando
 As dem talk saa who dem wan blow
 Yes im rough im the *****
 I remind dem dem bwoy dey fear wi
 Bomboclat no dare wi
 From you kno say that the gyal alone wey go fi near wi, fi near wi

CHORUS
 So mi sey
 Supa scary, supa supa scary 4x

VERSE 4 (D BLACK)



CHORUS
 So mi sey
 Supa scary, supa supa scary 4x

VERSE 5 (SARKODIE)
 People will be lovin the swagger
 Gucci, the Fendi, the Sark and the valencia yagas, versace, the prada
 My name is Obidi the rapper
 The faster the rap the deeper the ragga
 Im scary more than Walker Flacker, ah
 DJ Breezy be my brother
 If you kno dey see me just put on your tracker
 You must have the realers to do this from way back 2000 to 2015
 I did it
 I promise to give you the best of my blessings
 I love you when you call me bidi
 I still got love for my critics
 I came in with a bunch of written
 The students for UCC, Wisconsin, Legon then Central dey study my lyrics
 So feel it
 Me seti trap na trap nkye bayla
 Mo nsusu mo rap no fa k)ma tailor
 )nbob)bob) ho na do me a favor
 Mo ngyai me sark fr3 fr3 me bossu kena
 Mabusua w) Jersey; Bright ne Terry
 Me phone y3 mienu black ne berry
 {Testirise} wo ti a wak) y3 jeri
 Me rap no y3 supa scary
 Huh!
      
      (SHATTA WALE)
 Dem cyan purchase my BMW energize
 The gyal dem all ah link cuz dey nuh sey yes mi got mi size
 ******** nuh sey yes wi always love fi fight
 Yo Breezy tell dem say you got the intrumental ina right
 So Black Avenue and Shatta Movement got the things intact

 Gh banner wi livin strong
 Nuff ah dem nuh sey ah wi run the land
 Royal son dem call me the lord
 Dem better nuh sey wi stay strong, alrite

CHORUS
 So mi sey
 Supa scary, supa supa scary 4x
                     Suggest Corrections